2011-09-19 | 08:13:08

125 barbacka på ett krafftpaket.. yä?

Red barbacka igår på Lillan, passade på att hoppa lite och elin höjde upp till 125.. klart jag såg att hon höjde, men wtf!? hihi, "jag kommer dö" va nog de enda jag sa och tänkte på. Men hon hoppade, endå höll jag ihop henne en del men klarade hindret med marginal. Är hon kvar efter SM, då ska vi minsann ut och tävla. Blir bara att rida ut och dressyr fram tills torsdag, ponnyn ska banne mig gå i form. Inter va supertaggad, körde långa studs och bara lekte runt lite, han gillade de!! Blir baståsenträning ikväll, terräng inför lag-SM och ska även rida igenom dressyrprogrammet som vi ska rida på antingen fredag- eller lördag. Börjar skolan 9, men blir att jag bara går på första lektionen sen ska vi köpa nya blindbrodd och klippa Inter och vänta på att hovslagaren fixar nya skriller till pinterpånken.


110 cm ifrån film, måste lägga in filmerna på mac så dom kan roteras ifrån högre. hehe

1 Kommentarer
Matilda:

Fin blogg du har!:)

2011-09-25 | 22:38:18
URL: http://matildaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: