2011-10-07 | 00:03:43

Ojoj, hög update!

Kärlek till mina ponnyer just nu alltså, dom är helt klockrena. Måste fixa filmer på dom, min sessa på 16 bast kan faktiskt gå i form. Otroligt, men sant!! Hon är en helt annan ponny, lugn som sjutton och stod till och med för första gången på en sån där vibratorgrej, utan att ens blinka. Va som drog efter, men stolt jag va över henne. Inter har också fått testa, brydde sig inte ett dugg utan bara om allt annat runtomkring.. virrpanna, så söt. Tävling nästa helg i sura, LC med båda och LB med bara Inter. Hoppas de går nu med Lillan, och hoppas det inte blir sista tävlingen med henne.. Blir de det ska det banne mig gå bra.

massa creeds till Hanna, superfina bilder ifrån Trossnäs P80. GUBBEN MIN!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: