2011-10-16 | 13:31:57

Bloggtorka!

Inser att det är galet länge sen jag bloggade sist! Ber om ursäkt för det! Mycket har hänt sen sist..
Jag har bland annat fått hem mina nya hästar, ett 12 årigt sto och en 5 månaders gammal hingstunge! Rider för närvarande igång stoet igen och hon har precis repat sig från en liten hälta som kom från en liten sträckning i hagen.
Både Yoyo och Rupi är konstaterat dräktiga på 90 dygns, så för tillfället ser det ut som om vi får två fölisar nästa år! Håll alla tummar ni har för att det ska gå fortsatt bra!
Max har kommit tillbaka från sin fodervärd. Dock har han förfallit något enormt.. Så dålig som han ser ut nu har han knappt någonsin gjort.. Men nu när han är hemma igen ska vi börja bygga upp honom till det muskelpaket som han var innan vi lånade ut honom!

Max och jag när vi vann 1m klassen i Sura förra året <3

Jerry har "nog" repat sig från alla dessa hältor, sträckningar, hovskador och liknande. Ska ut och skritta på lillen om en halvtimme ungefär. Måste bestämma mig för vad jag ska göra med honom med.. Men först och främst ska jag rida igång honom lite och se om han håller, annars blir det veterinären igen..




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: