2011-08-07 | 23:51:42

Resultat!

Ja, med Z är jag jättenöjd. Hon kunde nästan inte vara duktigare, skötte sig helt underbart. Med min prins är jag supernöjd alltså, film kommer senare när jag lagt in på datan det lovar jag. I LB så va vi 0+8, tar dom två skitpeten på mig själv för jag verkligen gav allt i omhoppningen för FÖRSTA gången. Värt att prova, kul var det! I LA så kan jag säga att han va BÄSTBÄSTBÄST. Fick 2 pet, hade klarat hindrena om jag inte drev på han som in i.. Men åh, så himla nöjd jag va. Den ritten var så himla bra, kollar om på filmen helatiden. Kärlek till hästarna idag som skött sig helt perfekt.


Grr..

Så fin va då lilla jag, hann ju inte fixa mig alls efter kraschen höhö







LD och LB
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: