2011-08-19 | 13:13:38

Okej, TILLBAKA BLOGGEN

Näe, Pau har inte våldgästat mig än.. Kom hem i tisdags och det har jag faktiskt glömt sagt!!
Sitter nu vid gasmla datan och här finns det så hiiiimla mycke gamla bilder, vem vill att jag lägger ut? vi får se, vi får se... Hoppas iallafall att ni mår bra och allt, jag avgudar mi ponny just nu... HAN ÄR SÅ OTROLIGT BÄST, vill ni veta hur vi lyckades? inte så svårt, nu är det bara Lillan kvar som ska uppfostras osv. Vi har longerat 2 dagar på raken, för att se hur mycke hästkraken egentligen lyssnar.. Resultatet vaaaa ingenting. Så därför, vi jobbar ifrån marken nu ett tag.. funkar det inte ifrån marken, förvänta er då inte att det fungerar ifrån hästryggen!

Kramar och kyssarrrrrr,
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: