2011-08-06 | 22:14:15

Kompis, det går bra nu!

.. Skaffat jobb, herregud vad det går framåt för mig.

Jag ska väl gå i sängs snart, tävling imorgon. Debuttävling med Zonett, LD. Sen LB & LA med Inter, jätteladdad. Ska bli så himla kul!

Red alla ponnyer idag, gick så grymt bra verkligen. Lillinter var väl lite tjaffsig mot mig, men dom där jättebebisarna har ju sina dagar. Oboy och Zonett gick klockrent, underbara djur alltså. Provade ny sadel på Inter, en SVART.. Jaja, bara att gilla läget. Den låg superbra iallafall, skön var den också. En globus!

Mira gick fint även hon, 3 år och världens snällaste.. Efter min saknade Nelson då!

Men nej, update från mobilen blir det nog imorgon! Jag ska faktiskt ta och sova, tävlingen startar inte förens 10 men jag har 2 skitiga hästar att fixa imorgon bitti så vill gärna vara pigg och frääääsch. VI HÖRS, wish me luck! :D
1 Kommentarer
Johanna:

SV; åh tack! :') era är också jätte söta! :D

2011-08-07 | 11:11:47
URL: http://teamjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: