2011-08-02 | 21:28:05

Hoppträning - CHECK!

Finafiiiiina ponnyer, red imorse på Inter.. Fick reda på runt 5 sen att det blev hoppträning vid 6, snabba ryck och tog in & borsta Zockan and Inter. Först ut va Inter, hur jävla pigg som helst :o ursäkta migggg, men helt sjukt vad han va glad som fick hoppa på en RIKTIG träning :D de é gotländsluften, som Janne säger och de tror jag banne mig på! ;) Värsta och roligast va ju att han la till världens brallsprång efter hindret. Satt bara och garvade. Men han är så söt min stora bebis. Tränade linjer och hoppade även en oxer på 1m, liksom i en åtta och han kom perfekt hela tiden. Hoppade bana några gånger efter de, sen på 110 och jag kan ju säga att jag är jäkligt STOLT fast vi rev och sådär. Han ställde upp till tusen fast jag klantade mig rejält och stressade bara upp mig själv och han, men han gjorde ett väldigt bra jobb. Finns ingen som Inter!

Runt 7 sen var det Zonetts tur, enda ponnyn fast vi va bara 3 stycken och dom va också unghästar. Jättepigg och laddad till tusen, inget nytt. Sen när vi börja hoppa börja hon studsa och bocka efter.. Tur att jag verkligen är beredd, haha annars hade de slutat i baaaaaacken. Hon skötte sig superbra, en endaste gång hon flög åt sidan och de va för att jag inte alls va med på noterna.. På en helt random oxer liksom, och vi hoppade sockerbitar, vattenmatta och plank. Inge tittig alls, så himla duktig! Blev precis så som med Inter, stressade upp mig själv så sprången blev väl ganska flacka och snabba istället för lugnt och runt! Men jag lärde mig snabbt sista gången vi hoppade, kändes superbra. Så himla nöjd med dagens ridpass på BÅDA så de är helt sinnes, får se om de kommer upp någon film sen! ;)

Datan vill inte sammarbeta, så blir ingen bild. Långt inlägg utan bild? Hm, jaja jag bjussar på filmen later aligator!!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: